AromaClub
AromaClub - program lojalościowy
W Aroma Home cenimy sobie twoją lojalność i chemy się w jakiś sposób odwdzięczyć.
Z tego powodu powstał AromaClub - najlepszy program lojalnościowy na rynku produktów zapachowych, do którego należy każdy zarejestrowany i zapisany do newslettera w naszym sklepie klient.
Zasada działania jest prosta:
- 5% wartości każdych Twoich zakupów trafia w postaci punktów na Twoje konto (przelicznik: 1 punkt = 1 zł)
- każda zaakceptowana opinia przez obsługę sklepu internetowego aromahome.pl opinia warta jest 1 punkt (1 zatwierdzona opinia = 1 punkt = 1 zł)
Przykład:
Robiąc zakupy za 200 zł otrzymasz od nas 5% wartości zakupów - 10 zł. Na twoim koncie pojawi się 10 punktów.
Robiąc kolejne zamówienie będziesz mógł obniżyć wartość koszyka o 10 zł - wykorzystując 10 punktów - albo ich nie używać i zbierać dalej punkty.
Pamiętaj! Czasami lepiej poczekać z wydawaniem punktów na różne akcje promocyjne, w których zostaje obniżona ilość punktów jaką trzeba zapłacić za produkt!
- uzbierane w ten sposób punkty możesz przeznaczyć na opłacenie części bądź całości następnego zamówienia (nie licząc kosztów dostawy)
- Twoje punky nie mają terminu ważności - możesz je zbierać tak długo jak chcesz i wykorzystać w dowolnej chwili
- będąc w AromaClub możesz też zbierać punkty na inne sposoby, jak dodawanie opini do zakupionych produktów. Otrzymujesz też dostęp do specjalnych promocji, gdzie możesz zdobyć dodatkowe punkty.
Dodatkowo będąc zarejestrowanym klientem w naszym sklepie otrzymujesz dodatkowe bonusy:
- darmowy zwrot produktu. Robiąc zwrot poprzez Panel Zwrotów, sklep wygeneruje Ci dokumenty do wysyłki przez Pocztę Polską. Wystarczy, że je wydrukujesz i zaniesiesz na Pocztę razem z paczką. Nic nie zapłacisz za wysyłkę! (szczegóły).
Regulamin AromaClub
1. Celem programu jest dostarczenie konsumentom możliwości uzyskania gratyfikacji w wyniku dokonywania zakupów w sklepie internetowym aromahome.pl
Organizatorem jest firma:
Laatu Group Marcin Czerwiński
ul. Ostrobramska 75c
04-175 Warszawa
NIP: 1251480127
Dalej zwaną aromahome.pl
2. Każdy nowy klient sklepu aromahome.pl automatycznie zostaje uczestnikiem programu.
3. Uczestnicy programu lojalnościowego za zakupione towary w sklepie internetowym otrzymują punkty.
4. Każda wydana złotówka w sklepie internetowym ma równowartość 0,05 pkt. Każda zaakceptowana przez obsługę sklepu internetowego aromahome.pl opinia warta jest jeden punkt (1 zatwierdzona opinia = 1 punkt = 1 zł)
5. Punkty naliczane są po zaksięgowaniu wpłaty i wysłaniu zamówienia.
6. Uczestnicy posiadający kilka kont w sklepie aromahome.pl nie mogą sumować punktów.
7. Za nieodebrane paczki uczestnikom programu zostaną naliczone punkty karne na poczet kosztów przesyłki. Będą one naliczane w ten sposób, że za każdą złotówkę uiszczonych przez sprzedawcę kosztów przesyłki zostanie naliczony 1 punkt karny.
8. Zebrane punkty są gromadzone na koncie uczestnika programu.
9. Zebrane punkty na koncie nie podlegają wymianie na gotówkę!
10. Po zebraniu odpowiedniej ilości punktów można je wymienić na dowolne produkty znajdujące się w sklepie aromahome.pl. Każdy 1 punkt warty jest 1zł wartości towaru. Przykładowo oznacza to, że mając na koncie 50 punktów można wymienić je na produkt o wartości 50zł.
11. Dodatkową możliwością zdobycia punktów w AromaClub jest dodanie opinii, po zakupie przedmiotów. Za każdą zatwierdzoną po zakupie przedmiotu opinię klient otrzyma 2 pkt. Opinie dodane bez dokonania transakcji zakupu, nie będą zatwierdzane.
12. Towary zakupione za punkty podlegają zwrotowi jak normalne produkty z asortymentu sklepu. Kiedy klient dokona zwrotu towaru zakupionego za punkty, wrócą one automatycznie na jego konto.
13. W przypadku, gdy klient składa zamówienie, które w całości opłaca punktami (zarówno towar, jak i wysyłka) zobowiązany jest do podania numeru pesel oraz danych Urzędu Skarbowego. Informacje te wymagane są w celach księgowych na podstawie Ustawy o zwolnieniach od podatku dochodowego od osób fizycznych związane z wygranymi w grach i konkursach – uregulowane w poszczególnych przepisach art. 21 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
14. Wszystkie gratyfikacje są oferowane w miarę dostępności. W przypadku braku możliwości dostarczenia określonego produktu, który obejmuję program lojalnościowy z przyczyn niezależnych od sklepu aromahome.pl zastrzega sobie prawo do zaoferowania klientowi innego produktu.
15. Sklep aromahome.pl zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu oraz zawieszenia i zakończenia programu w każdym czasie bez podania przyczyny przy zastosowaniu form informacji i zawiadomień uczestników programu.
16. W przypadku zmiany regulaminu nowy regulamin uczestnictwa zostanie przekazany uczestnikom co najmniej 30 dni przed ich wejściem w życie.
17. Zapisy niniejszego regulaminu nie wyłączają zasad rozliczeń zawartych w regulaminie sklepu internetowego aromahome.pl.