Wymiany i zwroty
Wymiany i zwroty
W naszym sklepie możesz dokonać zwrotu zakupionych towarów w przeciągu 30 dni od otrzymania zamówienia bez podawania nam przyczyny (chociaż będziemy wdzięczni za taką informację).
Dodatkowo zarejestrowani klienci mogą zwracać towary zupełnie za darmo (koszty wysyłki bierzemy w całości na siebie).
Zwrócić produkty można na dwa sposoby:
1. Zarejestrowani klienci
Będąc zarejestrowanym klientem masz prawo do wysyłki zwracanych towarów na nasz koszt! Szczegóły poniżej.
Aby dokonać zwrotu musisz zalogować się na swoje konto w sklepie (panel klienta) i w Zwrotach towarów kliknąć Dodaj zwrot towaru.
Następnie postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami (6 prostych kroków):
- wybór zamówienia
- wybór towarów do zwrotu
- wybór sposobu zwrotu towarów (tutaj jest możliwość zaznaczenia skorzystania z darmowego zwrotu poprzez PACZKOMATY Inpost lub dostarczenie zwrotu osobiście)
- wybór punktu zwrotu
- wybór formy zwrotu (przelew lub zwrot na saldo klienta)
- sprawdzenie danych i zatwierdzenie zwrotu
Po przejścu 6 kroków wystarczy, że wydrukujesz zgłoszenie zwrotu oraz wygenerowaną etykietę.
Zgłoszenie należy włożyć do paczki (wraz z dopiętym dowodem zakupu) a etykietę adresową na nią przykleić.
Pamiętaj:
- o podpisaniu zgłoszenia zwrotu
- o dołączeniu oryginału lub kopi dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT)!
- zwracany towar musi być w stanie niezmienionym
Dzięki panelowi zwrotów zawsze możesz podejrzeć listę dodanych przez siebie zwrotów i szybko odszukać informacji o stanie ich realizacji.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 790 790 920 lub mailowo info@aromahome.pl.
2. Klienci bez konta w sklepie aromahome.pl
Klienci niezarejestrowani w naszym sklepie (bez konta) muszą dokonać zwrotu na własny koszt.
Przed dokonaniem zwrotu prosimy o informację o chęci zwrotu na adres email: info@aromahome.pl bądź telefonicznie pod numerem: 790 790 920.
Po poinformowaniu sklepu wypełnij dołączony do paczki formularz zwrotu (prosimy pamiętać o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego oraz podpisaniu formularza). Nowy dokument możesz również ściągnąć z naszej strony (formularz zwrotu).
Następnie zapakuj zwracany produkt i wraz z podpisanym formularzem oraz oryginałem lub kopią paragonu (lub faktury) odeślij na adres:
Stoisko Yankee Candle (visavis Wittchen)
C.H. Promenada
ul. Ostrobramska 75c
04-175 Warszawa
Pamiętaj:
- o podpisaniu zgłoszenia zwrotu. Dokumenty bez podpisu nie zostają uznane.
- o dołączeniu oryginału lub kopi dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT)!
- koszt odesłania do nas towaru nie podlega zwrotowi.
- nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
- zwracany towar musi być w stanie niezmienionym.
3. Zwrot towaru w sklepie stacjonarnym w Warszawie
Możesz również zwrócić towary w naszym sklepie stacjonarnym:
Stoisko Aromahome
C.H. Promenada
ul. Ostrobramska 75c
04-175 Warszawa
- Jeżeli jesteś naszym zarejestrowanym klientem aby dokonać zwrotu postępuj zgodnie z punktem pierwszym (zarejestrowani klienci). W Punkcie Wybór sposobu zwrotu towarów wybierz dostarczę osobiście.
- Jeżeli nie posiadasz konta w naszym sklepie poinformuj nas o chęci zwrotu mailowo: hello@aromahome.pl lub telefonicznie: 790 790 920.
Następnie przekaż pracownikowi sklepu towar oraz paragon (lub inny dowód zakupu). Pracownik wydrukuje formularz zwrotu i uzupełni z Tobą brakujące pola.